Dags att sova.

Sitter vid datorn, tråkar som fan och har gjort hela kvällen.
Ångrar att jag inte åkte till Lisa, men jag känner att jag inte hade orkat sitta och vara trevlig.
Är så jävla trött att jag ska gå och lägga mig nu, redan liksom!
Fyfan, måste verkligen sova.
Och om jag varit uppe hela natten hos Lisa och sedan dragit till skolan imorgon, hade jag inte pallat någonting.
Så jag måste sova, för imorgon händer en massa saker.
Nu är det dags för mig att hoppa i sängen, sees imorgon.
Kram kram.

Marre hissar och dissar kommer imorgon med sin debut, haha.


Robin <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Vi tar det annan gång, det är ju hel sommar framför oss

2008-04-16 @ 13:39:32
URL: http://feliciahogbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback