Äntligen startar det något.

Idag har det inte hänt så mycket, men klockan är ju bara 12.17 än så länge.
Spanskan var seg som fan, hände fan inte ett piss och vi drog samma jävla grej i en timme.
Engelskan skulle vi skriva en uppsats om språk, jag skrev om hur bra det är att kunna flera olika språk och sådär. Kändes riktigt bra och jag tror att det kommer bli bra, får hoppas att grammatiken inte är åt helvete bara. haha.

Igår klippte jag mig, blev grymt nöjd för nu kan jag styla och ha mig igen, wiiho.

Efter skolan måste jag fixa något att äta, ska till slaktis och starta en ny arrangörsgrupp.
Häärligt, äntligen liksom. Så jävla segt med den andra, och nu ska vi fan komma igång ordentligt.
Ikväll är det spelning där också, där bl.a Deviniance och Endogamia lirar, vet inte om det är fler.
Men jag ska vara på plats, peppa Victor och dem, hehe.



Älskar ROBIN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback