4 dagar kvar.

Har hjälpt mamma att baka idag, inför lördagen.
Kan knappt tänka mig att det bara är fyra dagar kvar, wiiho!

Åkte till tälje igår, träffade Robin.
Var det enda bra tror jag.
Blev lite bajsigt när man kom dit, men vafan, det är ju Södertälje.

Något som gjorde min dag igår, var Jan och Mintt (minns dock inte vad den tredje tjejen heter, det var ganska svårt)
Jag fick två små söta presenter av dem, gaah! Snacka glad jag blev och jag var glad resten av dagen.

Men nu är det dags för dagens mål
Ska plugga spanska, har prov imorgon.

Älskling kommer på torsdag!!! <3333

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det vart ingen jätteskillnad på håret, men jag gjorde det i alla fall!

Grattis i förskott redan nu :) Ser fram emot lördag!

2008-04-22 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback