Win the awesome deep back tank at Kan Dee!

Ryggar kan vara en av de mest vackra kroppsdelar en människa har. Så otroligt sexigt med rygg, på något vis. Och jag älskar linnen som är luftiga och öppna. Tänk att få klä sig i lite snygga sommarkläder, longboarden under fötterna och glida runt när vinden drar som mjuka fingrar över ryggen. FANTASTISKT!

Så därför tävlar jag om detta heta linne från Kan Dee. Trots att jag redan äger ett linne med trycket Wild Spirit, men det är i princip trasigt efter att jag ramlade med brädan (jaao.. eller linnet fastnade på något konstigt vis i hjulet när jag körde lite slides)



Så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna att jag kanske blir vinnare!

Kommentarer
Postat av: Åsa

lycka till :-)))

kram

2012-05-09 @ 20:46:43
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback