Minigolf, familjen, glass och snyggåket!

Efter jobbet idag så hade jag en helmysig eftermiddag med älskade lillebror och mamma. Blev lite minigolf och glass i hamnen. Riktigt roligt och sådär mysigt, och Gustav är så otroligt söt ibland ;-) när han är på det humöret, haha!

Men var riktigt roligt i alla fall. Och undertiden som vi åt glassen fick det även bli att kika på de få bilarna som hunnit komma till hamnen. Varje onsdag är det nämligen "billträff" där det är olika teman och massa schyssta gamla bilar! Väldigt intressant, och nästa onsdag är det amerikanska bilar , så jag hoppas jag är ledig för det är ju mina favoriter!!











 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

tack för en underbar eftermiddag :-)...lillebror var otroligt glad på vägen hem....
kram Åsa

2012-06-27 @ 21:38:05
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Postat av: joss ture

SV: nämen TACK! :) glad jag blir. Härliga bilder btw! /Joss TUre

2012-06-27 @ 23:59:49
URL: http://jossture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback