Börjar jag bli gammal eller bara klok?

Kom precis hem från krogen, spiknykter! Drack endast ett glas vatten när vi kom dit, tittade på alla nyblivna 18-åringar som var ute och latjade. Skrek, hoppade, flängde runt och jaa.. Det kändes patetiskt, var jag också så? Efter två år på krogar i Nyköping har jag tröttnat på att gå ut, ialla fall här där det ändå inte händer mer än krogbränder. Ursäkta om jag verkar negativ, men det är jag inte, jag bara tänker till. Vi stirrade där vi satt vid ett bord, fyra tjejer med sällskap av ett gäng killar som tittade förbi då och då.

Ett gäng som stod en halvmeter från oss tyckte det var skönt att vädra lite och släppte sig så det luktade apa där vi satt, Tackar så mycket!.

Haha nää men nu är jag i alla fall hemma och tänker krypa ned i sängen med min älskling, pussa och krama lite extra på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback