Gårkvällen var trevlig

Igår efter jobbet så hamnade jag och Tommy på en förfest, det var en lång och trevlig förfest som fortsatte senare än vad förfesterna kanske brukar (Här i Nyköping) Vi var inte hemma förrän runt halv ett inatt. Men det var trevligt, lärde känna lite nytt folk, träffade min älskade vän Cissi där av en slump och sådär. Trevligt och nostaligskt skulle jag nog säga, då musiken tilllslut byttes till gamla 90-talshits som vi alla lyssnade på som barn.



Hur kommer det sig att tjejer, oftast, blir sådär nostalgiska med lite alkohol i kroppen. Det är ofta tycker jag som många tjejer drar igång gamla låtar som väcker äldre minnen, dansar och sjunger med till - för de kan varenda text.
Så brukar du som tjej bli lite mer nostalgisk på fester?

Jag hade det i alla fall trevligt, inte mycket dricka för mig utan mest smuttande på ett gott vitt vin. Jobbar ju idag och jag är glad idag över att det inte blev krogen för mig, för jag är pigg och glad - utan huvudvärk! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, den där "vengaboys" har jag faktiskt hemma, dock inget jag lyssnar på, men lite kul sådär!

2010-09-05 @ 18:13:28
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback