Välkommen till segsöndag

Ouufh vilken seg söndag det är, sitter på jobbet just nu och det har knappt varit en människa eller drag i kassan på ca en timme. Ded tre senaste timmarna har känts som en evighet och det är fortfarande två timmar kvar. Känns extremt segt i alla fall, men som sagt, bara två timmar kvar sedan ska jag hem och mysa.

Laga mat ska jag också göra, blir hemmagjorda burgare idag tror jag nog bestämt! Gott som tuuuusan! Igår åt vi ju plankstek också, eller rättaresagt min version av det. Riktigt gott blev det också, och självklart kommer det bild med, så fort jag kommer hem!

Men men, ska väl göra något vettigt av min rast, kanske ta en powernap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback