Dag 1 - presentation av mig själv

Då var det dags att börja med listan, listan som kommer få er att lära känna mig lite lite mer. Låter som om det är världens grej, men det är det ju egentligen inte. Men men, dags för ämne nr 1 - Presentation av mig själv.

Jag heter i alla fall Marcela Katarina Diaz, född den 26e april 1990. Halvchilenare och därför älskar jag också att röra på höfterna då det är min favoritdel av kroppen ;-) Har förflyttat mig från Södertälje till Nyköping och det är nog ett av de nyttigaste valen jag gjort. Jag är förtillfället arbetssökande och tanken är att jag ska ha ett litet företag vid sidan av. Ni kanske kan tänka er vad det är för slags företag, men de som inte förstått så handlar det i alla fall om Fotografering.



Jag är sambo med den underbara Mr. T.Boo och hemma fördelar vi sysslorna väldigt bra, haha!

Är väl egentligen alltid glad och positiv, för det finns ju inget viktigare än att må bra!? Och bästa sättet att må bra på är att leva livet med ett öppet sinne. Och man kan inte alltid rå för att saker och ting händer, men enligt mig händer allt av en anledning. Och det budskapet har jag även tatuerat på mig själv.



Annars är jag väl rätt galen och spontan, eller så är det bara så jag tänker om mig själv och så jag skulle vilja vara. De som känner mig vet väl bäst?

Har stora drömmar och mål och tänker ge mig fan på att uppnå dem, för jag vill inte fastna i ett allt för rutinartat liv även fast jag längtar efter ett heltidsjobb!

Det var väl kort och gott om mig själv i allmänhet, vill inte skriva en allt för lång text då man inte kommer orka läsa det.

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilken härlig presentation! Roligt att du vill starta eget, det kan jag varmt rekommendera!



Svar:

Vad roligt att höra! Det dyker upp hemmabilder lite nu och då på bloggen. Speciellt nu när renoveringen är färdig.



2010-11-29 @ 21:02:48
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback