Morning sunshines!

Bara för att solen inte strålar lika vackert idag som den gjorde igår, så betyder ju inte det att vi inte kan stråla. För stråla, det gör jag i alla fall och jag tror att jag skulle kunna ge minst lika mycket värme idag som solen gav igår. hahaha.

Hade en fin dag igår, med strålande sol. Började med att jag och Lisa tog och joggade 3 km på morgonen. (ska upprepas idag, med en sträcka på 5km...) Sedan gick vi på en promenad till affären med hunden Tim, som Lisa tar hand om. Han följde även med på vår joggingrunda.

Blev bullbak och pannkakor och oj vad gott det var! Satt ute på balkongen och njöt i fulla drag. Gick hem och städade lite och gjorde det fint och sedan tillbaka till Lisa. Under kvällen blev det film också, men minns inte vad den hette, Will Farrell är med i  den i alla fall.

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från resan, äntligen! Har ju sjukt mycket bilder att visa, men lägger bara upp de absolut bästa om sevärda.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback