God Jul!



Ville bara säga God Jul till er alla mina kära läsare! Hoppas ni var nöjda med gårdagen och hade det riktigt mysigt! Det hade jag i alla fall och därför blev det ingen uppdatering eller julhälsning igår. Ber om ursäkt för det, men det var ju faktiskt julafton och då har inte jag tid för att blogga eller sitta vid datorn.

Var som sagt jättemysigt igår med mycket mat, skratt och fina stunder, självklart klappar också. Men när det är småbarn med i bilden under julafton så blir det väl att man öppnar julklapparna tidigt, då lillebror inte kunde hålla sig och hade tjatad redan tidigt på morgonen.

Men nu ska jag ta och koka te och börja städa snart, för idag är det juldagen och då vankas fest!

Puss och kram och ha en fortsatt god jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback