Våren är verkligen påväg!

Det spöregnar ute och jag har redan hunnit ut i det vackra vårvädret, eller ska jag säga det typiskt svenska vädret? Well well, sitter för tillfället hemma hos mamma och Roger innan jag ska iväg till jobbet. Blir en ganska kort tag då jag jobbar mellan 10-18, skönt som tusan. Och ikväll har jag ingen aning om vad som händer, vet inte ens vad man borde laga för mat?

Men men, jag är lite glad över att det regnar faktiskt. Då är det ett tecken på att det börjar bli varmare ute och att snön är besegrad. Det är nu man också märker att snön smelt undan helt, med undantag från högarna som är ihopplogade. Hur underbart är inte det egentligen?

Nu blir det i alla fall iväg och knalla till jobbet.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback