Nu bär det av till landet

Nu ska jag alldeles strax ta bussen ut till landet, eller jaa. hem till mamma till att börja med för att sedan jobba. Blir en inte allt för lång idag då jag jobbar 14-20,15.. Imorgon blir det däremot lite längre med en dag mellan 8.30-18.00, Men det är bra för då rullar pengarna in nästa månad.

I helgen händer massa trevligheter också! Lördagförmiddag åker jag och Lisa till Kolmården för att få info angående sommarjobbet. Om jag nu jobbar där, vi får se. SEdan åker vi direkt till Västerås för att festa, hur underbart är inte det? Kanske blir lite firad och så också med tanke på att jag fyller på måndag.

Så söndag blir middag ute med familjen också, treevlans och måndag blir fika och sedan ut och äta med vänner tror jag. Längtar så enormt till imorgon, då lönen kommer också. Ska bli skönt, så man inte är helfattig längre.

Men men, nu ska jag ta en promenad till bussen, kanske skriver lite senare när jag kommer ut till landet.
Puss och kram alla och hoppas ni får en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback