Idag saknar jag Chile...

Jag saknar Chile varje dag, men inatt drömde jag på spanska och hörde låtar med Americo. Fick mig att längta tillbaka när jag vaknade, och sakna det mer än någonsin. Det har varit mycket saknad av Chile och folket där att jag många gånger tänkt på att man kanske borde ta en flytt dit, eller bara stanna mycket längre än vanligt?

Men jag hade det verkligen toppen där under denna resa, har aldrig känt sådan glädje till landet som jag gjorde nu. Alla upplevelser och familjen där, jag känner verkligen att jag är där alldeles för sällan...



Så nu ska jag sätta mig i solen på balkongen och äta lite sen frukost, precis som jag gjorde där.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback