Mycket att se fram emot

Just nu känns det som att jag inte har en ledig tid alls framöver.
Pluggar måndagar och torsdagar och då reser jag fram och tillbaka
mellan sthlm och Södertälje, och när jag är ledig åker jag mellan Nyköping
och Södertälje och när jag är i Nyköping jobbar jag ibland.

Men jag har ändå mycket att se fram emot. Ikväll skulle jag ha gått på inflyttningsfest
men det blev inte riktigt så för att jag inte mår och har mått så bra under dagen.
Imorgon är det jobb och sedan åker jag nog till tälje.

Nästa helg träffar jag en underbar vän igen som jag inte träffat på ett tag. Saknar mycket.
Och på lördagen blir det även inflyttningsfest i Norrköping.
Har även resor att se fram emot, förhoppningsvis till London, Paris och någonstans i Italien.
I vinter åker vi även till Chile.
Och om ett år hoppas jag på att kunna åka iväg som au-pair till England om jag inte har
hittat något att börja plugga med.

Men nu ska jag kolla på film och slumra lite på soffan
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback