Bakning står på dagens lista

Idag är jag barnvakt åt lillebror hela dagen, halva dagen har i och försig redan
rusat förbi och jag har somnat i soffan medan han kikat på film.

Men på våran to-do-list idag står bakningen högst upp.
Vi ska göra Halloweencupcakes och sedan hittade jag några söta saker i en blogg
som jag tänkte testa också, så får vi se hur vårat resultat blir.



Ska testa göra dessa söta cake pops som jag hittade i Emelies Godsaker,
visst är de söta?

Men då måste vi ned till affären och handla lite för att kunna göra allt som ska göras.
Ska ta och dekorera mina cupcakes jag gjorde i helgen också, får se vad det blir där också.

Hoppas ni alla skaffar er en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback