NattiNatti

Från det att jag kom hem har jag suttit med läxorna uppe.. Och tror ni jag har gjort mycket? Svaret är neej.
Jag undrar verkligen var min motivation och inspiration har tagit vägen, den som låg på topp för ett par veckor sedan. Men jag har kommit på att den håller i ett par dagar, sedan försvinner den igen.. Det är riktigt jobbigt faktiskt, för jag vill ju kunna vara pigg på att göra saker.

Gjorde en latte för att bli piggare, men inte ens det funkade. God var den i alla fall, speciellt efter att jag köpt Irish Coffe syrup. Så nu smakar min latte som på ett mumsigt fiik! Fika här snart då?



Aja, imorgon är det sovmorgon, så jag tänkte att jag kan dra upp vanlig tid kanske, eller en halvtimme senare. Och skriva klart på en grej som jag vill ha färdig till imorgon. Då blir jag stolt över mig själv. Handlar bara om att få ut det jag egentligen redan kan. Men men, trött är jag nu och klockan är mycket.

Så det är dags att sova.
Hoppas ni haft än bättre dag än vad jag har haft!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback