En ledig dag

God förmiddag!
Skönt med en ledig dag mitt i veckan, något som är ännu skönare är att jag är ledig imorgon också, förutom att jag jobbar tre timmar på kvällen. Jag tycker om sådana långhelgen, väääldigt mycket! Så jag känner att jag kan slappna av lite nu när det varit så mycket i skolan. Men jag kommer inte släppa skolan helt den här helgen, för jag ska ta och plugga lite under helgen.

Vad händer idag då?
Jag ska alldeles strax till coop och handla. Och när jag kommer hem så hoppas jag att det fortfarande är sol för då hade jag tänkt gå ut och fota, och fota grejer jag köpte igår. Mååste ju visa vilka fina fynd jag gjorde igår på min lilla shoppingtur!

Sedan ska jag plugga utomhus, äta god frukt och sådant mysigt. Och blir det kallare skaj ag nog ta och städa mitt rum. Så det är vad som står på dagens schema. Joo jag vet, jag är en typ av rutinmänniska där jag måste ha saker planerade. Sedan är frågan om jag fullföljer planerna eller inte.

Mot Coop nu då.
Ha en bra dag!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback