Brandövning, joo visst!

God morgon!
Egentligen borde inte jag sitta hur, utan jag  borde göra mig iordning och äta frukost, men nu blev det så i alla fall.
Idag är det skola först, och avslutet för relanseringen. Tack och lov för det, för jag har verkligen tröttnat på det där arbetet...
Tänk om de flesta i klassen blivit sjuka? Vet ett par stycken som blivit det, så det återstår att se.

Efter skolan ska jag till jobbet faktiskt, det ska alla i personalen. Så ICA stänger kl. 18.00 idag, när vi vanligtvis stänger vid 20.00. Men vi ska ha brandövning, haha. Liite läskigt, för vi ska typ släcka en docka som brinner, använda brandsläckare och lära oss lite. Juust, kolla på en film ska vi göra först också. Så jag får se vad kvällen har att bjuda.

Men nu måste jag gåå igen.
Hoppas ni får en bra dag!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cristian

Där ser man. Kul att du också är så språkintresserad.



Tycker absolut att du ska komma och besöka Grönan i sommar. Jag jobbar ute på attraktionerna :) I sommar blir det mestadels "Fritt Fall" och "Extreme". Två av parkens största attraktioner.



Haha, spelat mycket Sims 2 eller vadå?



Kram.

2009-05-11 @ 15:49:05
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback