Tillbaka till skolan igen

Nu har helgen gått och en ny vecka har startar igen. Sjukt vad veckorna går fort egentligen, och det finns så mycket att göra men som jag tänker att det fiinns hur mycket tid som helst kvar, vilket det inte finns!!

Men måndag idag, och alldles strax drar vår lärare igång med sitt prat. Ska skriva på mitt sluttal och sedan går skolan igång som vanligt.

Ikväll när jag kommer hem måste jag tvätta och sedan ska jag nog ned till gymmet, fast jag tror att mami har smittat mig för jag börjar nog bli förkyld igen..

Sitter och funderar på om jag ska buda på skorna jag såg igår? De är ju gryymt söta och jaa, de skulle sitta fint på mina fötter. Vad hade ni gjort?

Aja, time to think again.. Använda hjärnan hela veckan, haha!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback