Äntligen i tälje. <3

Nu sitter jag i tälje och vi ska nog alldeles strax starta igång ett parti poker eller något. Trevligt trevligt.

Jobbade ikväll också, var riktigt rooligt idag, då jag hade många roliga kunder. Bl.a. var några vänner till mig där, så jag har snackat och skämtat med deem medan jag jobbade. Sedan var även min fotolärare där, han vill att jag ska göra Chilensk salsa, Aji. Hihi kul kul, så det får jag väl ta och göra då, kanske i helgen?

Skulle egentligen ha dragit ut idag, eller det var osäkert men sedan ringde de och ville ha med mig ut ändå. Hade velat dra ut, träffa gamla klasskompisar och så, saknar de så enormt mycket! <3 Men det får bli en annan gång, kom hit rätt sent och jag har inget att dricka och har inte hunnit förkröka heller. Men jag får säga Grattis till Jenny, som fyller 18 år! Hoppas ni får en underbar kväll ändå!

Ska väl ut och springa imorgon, eller träna. Mami säger att det redan syns på mig att min mage minskat, så det är ju ett gott tecken och jag får väl mäta snart igen för att se vad jag ligger på. Säger bara en sak; BEACH 09!! <3 Första sommaren jag kommer känna mig helsnygg i bikini.

Men men, nu ska jag gå och vara social och myysa med familjen och älskipälski!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback