God natt på er

Idag har varit en rätt händelserik dag känner jag, men jag känner också att jag
just nu inte orkar berätta om allt. Neej fy och usch så trött jag blev helt plöstligt.
Ligger nästan och sover just nu, haha somnar i varven mellan att jag skriver.

Idag i korta drag får jag dra då. Skola, infomöte + lärarteater! Sedan stan och shopping,
införskaffat Freebra, åka hem --> Staden igen. Skolavslutning för Linnea, hon sjöng
vackert
så jag ville gråta. Sushi --> åt vi ur träskepp (bilder kommer imorgon)
Hemmåt och åka till morbror + familj. Umgås, dricka vitt vin och äta ost och kex.

Så är vad jag hunnit med idag i korta drag. Fick även hem klänningen jag beställde
från Nelly i måndags, den fick jag hämta idag. Snabb leverans de har.
Alla  bilder kommer imorgon!!

Imorgon ska jag hinna en hel del också. Baka och städa är viktigast.
PussPsus och god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback