Jag kanske borde....

Jag kanske borde se den där filmen som går på bio nu, Bride Wars (vet inte vad den heter på svenska). Men inte för att det är den filmen och för att jag gillar sådana filmer, jag nästan avskyr sådana filmer för att de är så typiska, förutsägbara och bara dumma.. Men jag vill se den mest för att jag har en favoritskådis/artist som är med. Underbar kille, sjukt söt och har en sådan grym röst. <3 Sitter för övrigt och lyssnar på honom nu.

Den stjärnan jag pratar om är Bryan Greenberg, han har varit med i bl.a. One Tree Hill. Världens bästa serie om jag får säga det själv!

Så jaa, jag kanske ska se den där filmen då?
Tror också att det är dags för mig att lägga mig också, börjar bli sjukt trött och har ändå inget att göra. Brorsan är asocial nu när han lirar cs, så jag bara sitter och tråkar..
Jag får väl säga Godnatt?
pusspuss och god natt, sov så gott allesammans <3

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Nu ska du få höra nåt tokigt ha,ha. Jag skrev till dig förut. Och när jag kommenterar så brukar min bloggadress komma upp automatiskt. Men nu hade min dotter varit och ändrat på det. Så nu kom hennes bloggadress upp. Utan att jag såg det. Så bloggen Kekko är min dotters blogg. Och frågorna om jobbet och det som du fick. Vár egentligen från mig. Ha,ha. Så det kan gå. Men den sista kommentaren till dig kom ifrån Becca. Men jag har läst ditt svar på hennes blogg och hon blev jätteglad över att hon hade fått lite mer kommentarer. Så det kan bli ibland.

2009-01-25 @ 00:01:30
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: E

Oj, myggor redan.Hmmmm ;-D Ha en bra söndag å söt blogg

2009-01-25 @ 10:19:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Du har fått en utmärkelse av mig. Kom gärna in på min blogg och hämta den.

kramkram

2009-01-25 @ 12:28:13
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: E

Shit vad skumt, hoppas den försvinner i natt.

2009-01-25 @ 22:06:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback