Idag var jag impulsiv!

Idag när jag kom till Hjortens för att simma lite såg jag massa lappar som satt uppsatta. Handlade om att deras friskvårdskort låg på "rea" och kostade 990 kr, det vanliga priset är annars 1290 kr eller något sådant. Fastnade lite för det och funderade på om jag skulle köpa kortet. Gick och simmade och chillade i solariumet, blir bara brunare nu, känns sköönt! Sedan kom mami och Gustav, så jag pratade lite om friskvårdskortet med henne. Hon sa att jag var galen om jag inte slog till.

Efter badet bestämde jag mig för att vara impulsiv, väldigt impulsiv. Eftersom jag ratat gym och lite sådant och jag känner mig så dålig då när jag gymmar, så har jag tänkt att det är väl onödigt att skaffa det. Men vi gick i alla fall ut, och nu har jag köpt mitt friskvårdskort! Bara sådär, poff så var 990 kr borta. Och det ska jag ha som tanke, när jag känner att jag inte vill träna ska jag tänkta att jag tänker inte kasta tusen kronor i sjön, så upp för fan och börja träna! Det är en bra sporre och ha som push inför träningen.

En bra impulsgrej tycker jag, och jaa, kanske ska ta och inviga kortet imorgon eller på lördag/söndag?
Nu ska jag plugga!! För jag känner att jag är på G mitt bland alla sådana här grejer som impulsköp och sådant.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket klipp :D

2009-01-28 @ 20:55:07
Postat av: Marre

Kommer direkt för att busa med dig!!!! ;) <3

2009-01-28 @ 21:33:15
URL: http://msvmrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback