Födelsedagspresent

Har rast nu, men bara fem minuter tiill, så jag hann inte gör så mycket mer av den födelsedagspresenten som jag håller på med. Ska försöka bli klar med den idag, när jag har slutat. Eftersom jag ändå måste vänta på bussen hem i ca två timmar. Så då kanske jag hinner. Ska bli klar med den så fort som möjligt i alla fall, så jag kan skicka iväg den, för jag äär ju redan sen.

Men det blir nog en bra födelsedagspresent som ajg tror hon kommer uppskatta. Kan inte säga något än, för jag vet inte om hon brukar läsa bloggen och sådär, ibland i alla fall. Men jag återkommer och visar den när den är klar och ivägskickad.

Nu har jag bara en timme kvar av skoldagen, sköönt som fan. Och ikväll är det jag som lagar middagen, mumma.

Vad ska ni göra idag?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback