Har precis haft mitt tal..

Sådär, då har jag fått det ur vägen. Höll mitt tal nästan sist av alla igen. Och som vanligt går det inte att jämföra hur dåligt det var.. Alltså, de andras tal var jättebra och mitt sög aset, som vanligt.. Jag är ingen talare, jag kan inte hålla tal och jag verkligen avskyr att stå framför en publik. Jag ska befinna mig bakom, så att ingen ser, säga något när det passar sig för annars blir det fel.

Neej, någon talare är jag inte riktigt och kommer nog inte bli en heller. Mitt tal handlade ialla fall om sushi, hur jag hyllade den underbara restaurangen Kohiro, där jag jämt äter min sushi. <3 En kul grej tänkte jag , eftersom alla vet hur tokig jag faktiskt är i det.. Men ingen som hade något att säga efteråt, som om de inte förstod eller som om jag var alldeles dum i huvudet.

Men jag börjar bli van vid sådant, och som sagt jag är ingen talare. Men jag har äntligen gjort mitt jävla tal och jag behöver inte göra det igen..

Nu sitter jag kvar i skolan, även fast jag slutade för en halvtimme sedan. Ska se till att bli klar med mitt CD-omslag.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hörru! Inga sådana tankar. Ditt tal var bra. Det var bara andra som var tröga i sådana fall. Det blev ju fel att du hamnade i slutklämmen dock. :( Du var jätteduktig. Du borde skicka det till dom med posten och spraya brevet med parfym. ;)

2009-02-26 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback