2009 var great

Jag har tagit studenten, gått på studentbal och studentfester, träffat nya underbara människor och människor som kanske inte gett mig lika mycket. Jag har blivit singel efter ett fyraår långt förhållande. Jag har varit i Berlin och Paris och sett andra kulturer. Jag har mått bättre än någonsin och varit mer nöjd med mig själv än tidigare! Jag har loosat 2-3 kg och minst 4 cm runt midjan.

2009 var ett sjukt bra år och jag tänker se till att 2010 blir ett bättre år.

Jag har faktiskt hunnit med en hel del under 2009, speciellt det sista halvåret som har varit det bästa. Jag är äntligen nöjd med min kropp efter all träning, och ska också forsätta med träningen för att förbättra hälsan ännu mer. Jag har blivit så enormt mycket mer positivare till saker och ting, vilket känns underbart!

Mitt mål för 2010 kommer att bli att hitta ett jobb eller en utbildning. Fixa egen bostad och kunna försörja mig själv, äntligen..! Så nästa nyårsfest kanske hålls hos mig då? ;-) Jag ska även åka till Chile i tre veckor, och vara mer positiv till den resan denna gång än vad jag var förra gången. Tatuera mig tänker jag nog också göra.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om 2009 egentligen, men jag känner bara att jag själv har gått mot det bättre hela tiden, och det tänker jag även fortsätta med år 2010!

Hur är era förväntningar för 2010 och hur uppfattade ni år 2009?

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback