Ursäkte bloggtorkan...

Ni får ursäkta min bloggtorka, mycket beror på att jag jobbar hela tiden och då har jag varken
tid eller ork till att blogga. Har mycket idéer till att skriva och mycket som vill komma ut, men jag känner
att jag inte kan det när jag inte känner mig helt hundra. Och jag har inte känt mig hundra den senaste tiden,
utan jag har känt mig sjuk och nere.. Men jag hoppas det går över, även fast det blivit värre.

Idag har jag t.ex. inte kunnat röra mig för att jag har så ont i min kropp. Så jag får se hur det går att jobba imorgon
igen, idag var det segt. Men jag testade spikmattan och jag känner redan att jag kan röra nacken lite bättre
än innan.

Men nu ska jag nog gå och sova. Skriver mer om spikmattan och allt annat en annan dag.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cristian

Verkar som om alla har haft bloggtorka. Det är nog inte så ovanligt under sommaren. Jag bloggar typ bara när det regnar. Haha :) Värsta tråkmånsen.



Kram!

2009-08-02 @ 03:05:43
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Veronika

Fungerar spikmattor verkligen?

Dom verkar ju grymt osköna, haha..

Fin blogg btw :)

2009-08-03 @ 14:08:07
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback