dumma nätverk...

Har försökt komma ut på internet på min dator, men den vill inte ansluta till nätverket som vi
har här hemma i S-tälje.. dumma, jag som skulle lägga upp bilder på det jag hade fått med paketet idag.
Aja, får försöka imorgon, annars får jag skicka in bilder med mobilen då.

Blev upphämtad efter jobbet och skulle åka till Söderhellyeah, men jag skulle se till att köra så vi stannade till i Tystberga där jag skulle ta över. Efter det åkte vi vilse.. Vi hittade inte ut och åkte helt fel, det var mörkt och duggade lite. Så det var bara att sätta igång GPSen. Tillslut hittade vi ut från Tystberga och var på väg till Södertälje, tog längre tid än väntat, men fram kom vi!

Kollat på Dagbok från en Motorcykel också. Älskar den filmen och nu är jag ännu mer taggad på att plugga i höst!
Kanske borde sova nu, hade tänkt gå upp tidigt imrogon.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

ååh den filmen är så bra! Har den på dvd och tycker den är lika bra varje gång. Såg den med textning på spanska och då förstår ja hälften kanske lite mindre. Så körde textning på engelska sen :)

2009-08-15 @ 10:55:40
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback