Städat som en tok, jag? Jodå!

Nu har jag städat som en tok, eller jaa nästan, men jag har fått undan rätt mycket ändå! "möblerat" om lite,
men vet inte om jag kan säga att det är riktigt möblering direkt, får visa sedan. Har ännu en gång sorterat
saker som ska slängas och jag slutar aldrig förvåna mig själv, för jag hittar hela tiden nya saker, och det är
inte lite heller! Borde rensa oftare känner jag, haha.. Varför blev jag upplärd som en samlare, eller jag har j
ävligt svårt att slänga saker, jobbigt faktiskt.

Men städat har jag gjort och jag är inte helt klar.. Det är sängen kvar och så ska jag plocka undan lite till från
golvet och dammsuga, men jag väntar på en maskin tvätt så jag hinner dammsuga lite nu, innan jag somnar
och sådär. Väntar på ett samtal från älsklingen också, myysigt faan <3.

Usch, under städningen hittade jag gamla dagböcker.. Läste igenom dem och jaa, det var inget som man kunde
skratta åt, blev lite ledsen av att läsa det. Men jag hittade i alla fall en jättesöt dikt som jag skrivit om Robin för
nästan fyra år sedan. *thihi*

Men nu ska jag fortsätta med städningen, blev ingen glass för mig idag, men ett par sit-ups kan jag nog åstadkomma!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

vi var på den öppen hand, som ligger vid coop typ :D

2009-04-22 @ 09:45:27
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback