Lagar middag och dansar i köket

Står i köket med laptopen, spelar hög musik från den stationära så golvet skakar. Dansar och rör på roompan! Verkar som jag får äta själv ikväll, eftersom min middagsgäst som skulle komma för en halvtimme inte dykt upp.. Jaja, vad ska man göra? Lite ledsen blir jag ju självklart, när jag lagat mat för fler än mig och så kommer denne inte.. Sitter väl hemma och dricker öl eller något? Men då kan man ju höra av sig.

Snart kommer Carro och Emelie i alla fall, tack och lov för det. Då blir det filmkväll och ostbricka, kanske något att dricka? Har ju en cider i kylen. Uhm, och senare får jag se om jag åker med Emelie hem, om vi ska till Norrköping imorgon. Kan ju kolla buss och tågtider nu med detsamma.

Får käka när Carro och Emelie kommer istället, vill inte äta ensam.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback