God morgon fredag!

Vaknade för dryga en timme sedan, och har sovit lite så där inatt, vaknade någon gång kl. 2 och trodde det var morgon. Sedan har jag iaf sovit okey. och nu är jag vaken, nyduschad och påklädd. Sitter och ska äta frukost, lyssnar på radion och snart ska jag sminka klart mig för det sista. Dagens outfit blev ett av mina nya plagg från igår. En grön topp som jag kunde ha som klänning, vilken överraskning det blev! Eftersom jag letade efter en klänning att ha vardagligt, men hittade ingen. Och när jag köpte denna top igår så orkade jag inte prova, och det sitter som woooh, ja bra i alla fall.

Idag blir det tjejkväll med ostbricka och film. Får se vilka fler som kommer, men det spelar ingen roll. Kan vara skönt med en tjejkväll också. Även fast jag önskade att Robin skulle komma.

Men nu ska jag äta klart och läsa tidningen. Här är en bild på outfiten.

Puss puss och ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg klänning, har något liknande i chock rosa! :D

Hoppas du mår bättre snart tjejen. <3

2008-09-28 @ 17:12:37
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback