Blir så suur!

Fick ett mejl från Dell idag.. Min Laptop är ju planerad att komma den 9e, om en vecka alltså.. Men inte nu längre! För nu blir produktionen försenad för att det blivit så efterfrågad. Så nu är den planerad att komma den 18e september istället. Fan så sur jag blir! Har ju längtat som en jävla took och jag blir tokig av mitt dåliga tålamod som driver mig just nu..

Aja, jag får den i alla fall och den är fortfarande under produktion.
Men nu ska jag och Carro den söta dra till bussen, som går om ca en halvtimme. Vi höres ikväll!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Åh vad söt blogg :)

Haft en bra dag ?

2008-09-03 @ 15:43:51
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ibland hatar man att beställa grejer över internet när man inte får det på en gång. Fast ibland är det ju oerhört smidigt också. Vilken söt mössa du har på din profilbild, var är den ifrån?

2008-09-03 @ 16:44:11
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback