Idag ska jag för en gångskull sova "tidigt"

Halv tolv för mig är hyfsat tidigt, eller njaa tidigt för mig egentligen. Och jaa det är nu jag ska sova, alldeles efter detta inlägg. Jag håller nog också på att bli sjuk, vilket känns rätt pissigt med tanke på att det snart är lov och att jag och Robin firar tre år på fredag. Har haft sjukt ont i halsen, knappt kunnat svälja och på morgonen gick det inte att prata.

Och jag som skulle simma idag efter skolan, blev inte riktigt av, utan jag tog det lugnt istället, slappade i bubbelpoolen och bastun. Sedan blev det Donkenmat och det mättar faaan inte! Så jag beställde extra, men då fick jag ont i magen istället.. Nee, man ska inte äta på donken, det är knappt gott, bara någon gång ibland, so, typ 8 gånger/år. Det får duga. Så nu blir det ingen donken på ett braaaa tag.

Men nu ska jag ta och vara duktig och sova. Mycket mer än så har jag inte gjort idag, förutom det jag skrivit i tidigare inlägg, inge kul att upprepa kanske. Ska komma på en nisch att börja skriva om hade jag tänkt. Vad sägs om... studentliv, hur det är att leva som fattig student som måste jobba fram sina pengar?

Pusspuss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback