jag ska göra en lista

Nu ligger jag i sängen, redo för att sova. Ska bara skriva klart med Aalice den söta. :) sedan ska jag fundera ut en lista att göra under veckan. Har lite grejer i huvudet just nu, lika bra att skriva upp.

[  ] städa rummet
[  ] skriva talet till nästa måndag
[  ] plugga matte
[  ] skriva artiklar till PA
[  ] plugga annat och läsa
[  ] Vara barnvakt på lördag
[  ] betala Emelie
[  ] 2 stycken prov, ai o svenska nationella.

jaa, det är det jag kommer på just nu. Kanske kommer fler saker, vem vet?
Imorgon blir det mjukisbyxor med Alice, var tänkt att jg skulle ha de nya byxorna, men vad gör man inte för myspys? flätor i håret också. <3

Men nu ska jag i alla fall sova.
Hoppas ni haft en bra helg och så får ni sova så gott.
Det ska jag göra.
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback