Det är dött i skolan idag

Sitter på folketshus för tillfället, kom hit för nästan en timme sedan. Det är bara jag, Carro och Ana som är här. Och det är tänkt att jag och Carro ska jobba med vårat projektarbete, än har jag inte kommit igång, men jag måste värma upp och därför har jag börjat med att illustrera min clown. Fast jag funderar på om jag inte ska ta och rita en för hand och kanske scanna in den sedan? Men jag är inte så duktig på att rita, tror jag ska böra rita och scanna in med allt sedan.

Anledningen till att det är dött i skolan är den att vi har något som heter "Tessin hjälper". Ett projekt där vi ska arbeta och samla in pengar till vår egna organisation i Indien.. Men idag väljer jag att jobba med projektarbetet istället.

Jaja, sitter och är hungrig också, faan.. Men snart ska vi käka Thaimat, underbart!! Vet bara inte vad jag ska välja, vill ha ris i alla fall. Sitter och fnissar med Carro åt lite roliga saker, bl.a. min seeexiga kortlek som jag har, haha!!

Men nu ska jag ta och kanske fixa med clownen och sedan ska jag börja skriva på något. Måste ju skriva en snygg ledare också, vad ska den handla om? Har ni några förslag? Kanske om gymnasietiden, lite kortfattat och att den snart är över?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback