Trött som faan.

Idag är jag hemma själv igen, men inte hela kvällen.
Mamma, Roger och Gustav är och tävlar orientering i Vagnhärad.
Kul med vädret för dem, haha.
Det spöeregnar ute och det gjorde det även när jag stod och väntade på bussen.
Mina nya skor är inte längre vita, utan skitiga..
Fattar inte riktigt hur de kunde bli så skitiga när det regnar så mycket ute.
Var iaf kallt och jag var lika sur som en blöt katt...!

Är så jäkla trött just nu, förstår inte varför.
Ska skriva klart engelskauppsatsen hade jag tänkt.
Men som jag känner mig, så kanske jag ska lägga mig och vila i en timme ungefär.
Jaa, vi får se hur det går med det.

Fotade i studion också, för ByLine-bilderna.
Schysstschysst.
Blev ett par bra bilder. De flesta bilderna var larviga men grymt roliga!
Hahaha.
Tack Emelie och Carro för en bra dag. ;D <3

Men jaa, nu ska jag antingen sova eller skriva klart uppsatsen.
Puss och kram

Robin <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig dag! :)

2008-05-20 @ 21:06:32
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback