*gurgel*

Tråkdag samtidigt som det har varit en vilodag.
Hur skönt som helst egentligen ,fast jag vill ut och göra något.
Dock kan jag inte.
Sov fyra timmar mitt under dagen, somnade när jag kollade på LOTR.
Ska se resten ikväll, eller då blire nog Sagan om de två tornen.

Kan inte Robin höra av sig snart någon gång?
Saknar honom som fan.
Men jaa, nu är det bara två veckor kvar.
Längtar!!

Miss Li och Markus Krunegård = Såå bra musik, får mig verkligen på bra humör. <3

Och vad händer i helgen då?
Jo en hel del :D
Imorgon vet jag inte riktigt, ska försöka ta mig in till stan, fika med Cissi kanske.
Sedan har Deviniance spelning på AK.

Lördag:
Ska jobba, vet inte hur länge. Och efter det får vi se vad som händer.

Söndag:
Jag och mammsen åker till Norrköping och har mor och dotterdag tillsammans.
Sköönt, så det blir till att prova kläder och shoppa.
Sådant behövs ibland, mor- och dotterdagar.!  <3

far- och dotterdagar också.

Men nu... ska jag inte göra något alls.
Önskar bara att Robin kunde höra av sig lite.
Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback