Create a monkey.

Sitter och fixar med tidningen.
Skulle möta Robin på tågstationen, men han kommer senare, tyvärr.
Så jag får sitta i skolan undertiden och fixa och trixa.
Ledaren är färdig och jag är nöjd.

Haha, har fått klagokommentarer också, om ett inlägg när jag skrev om Sveriges match mot Kanada.
JAg skrev då att matchen var dålig och att Sverige lirade riktigt uselt ibland.
Men vadå? De gjorde ju det, iaf första perioden.
Mot Finland också så, jaa.
Och jag har väl min rätt att säga vad jag vill om matchen, det är ett fritt land och det där tjatet.

Och jo jag kan faktiskt något om hockey, har varit hockeyintresserad jävligt länge.
Sverige lirade segt och det var som att de inte ens spelade med varandra, utan de åkte fan runt själva.

Men aja. Orka lägga ned energi på något sådant. hahaha.

Nu ska jag fortsätta med mina roliga illustrationer, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback