Återträff.

Började dagen hos Robin, var mysigt och vi tog det bara lugnt.
Åkte hem till lunch och senare på kvällen skulle jag bort och träffa gamla klassisar.
Kvart i fem var jag på bussen och senare träffade jag Max L. där. Vi pratade massor och så, sen hoppade vi av i stan och väntade på dem andra. Stod vid scenen på politikertorget i ca 5-10 minuter och sedan kom Terese. Sedan fick vi vänta på Roberto också. När alla kommit så gick vi och fikade på Sandy's eller Wendy's, minns inte vad det heter. haha! Fast de andra åt, jag tog bara något litet, var inte speciellt hungrig heller.
Pratade om massa grejer, gamla minnen, hur vi hade det nu osv. Grymt trevligt.
Efter att vi suttit där ett tag, bar det av till Brunnsäng igen, vi hyrde film, vilket tog ca 20 minuter kändes det som, sedan drog vi iväg till Roberto. En stund senare kom Robin också, så jag gick ut och mötte honom.
Vi hade problem med dvd-spelaren till en början och ringde Robertos bror, som kom över med en annan, stort tack till honom! Vi tackade honom genom att koka kaffe, vilket Roberto inte var någon höjdare på heller.
Hm, sen kollade vi på filmen The Reaping om jag minns rätt.
Den var rätt ok, diskuterade mest hela filmen och Terese var lika rädd som vanligt. Haha.
Sedan var det en scen då en man kom upp i spegeln. Då skrek soffan mittemot oss som fan, och jag och Robin satt som två stora frågetecken. Vi tyckte inte att det var precis skrämmande. Men Roberto hoppade väl till för att Tess skrek osv. haha.
Men det var en trevlig kväll i alla fall, och jag tycker att vi borde göra om det snart.


Robin, du är min ängel. <3

Ha det gött på er!!

Marcela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback