Onödiga veckan.

Sitter i skolan för tillfället.
Vi har engelska, men vi behöver egentligen inte göra något.
Och jag känner för att inte göra något.
Vi gjorde inget speciellt på varken svenskan eller psykologin heller.
Och det känns grymt onödigt att vara här.
Slutar halv fem, har matte och U-landskunskap senare idag..
Men vad ska vi göra där? Typ ingenting.
Så jag funderar på att dra hem.
Ska ut och bada! haha.
Mer värt det än att sitta inne i skolan och tråka.

Hela veckan i skolan är egentligen jävligt onödig.
Imorgon ska vi inte göra något speciellt.
Onsdag slutar vi runt elva och sedan ska vi städa skåpen, och slutar till lunch.
Torsdag är vi lediga (Fattar inte varför?)
Och fredag, då jävlar blire Sommarlov!!

Men som sagt, denna vecka blir jävligt onödig.
OCh om det ska bli regn och pissväder resten av veckan, så tänker jag fanimig passa på att sticka hem och ta mig ett långt dopp och sola på bryggan.

Men jaa, nu ska jag låtsas göra något vettigt iaf.

Kram kram.<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

sjukt ovärt att sitta och inte göra nånting!

Därför va det så skönt att åka hem!! :D

2008-06-09 @ 14:46:12
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback