Dagens to do.

  • Idag, först och främst måste jag äta en god Brunch.
    Fan vad jag älskar Brunch, godare än frukost och lunch.
    Blir något stort och gott, I guess får se vad som finns hemma.
  • Städa rummet och bädda, det ska fanimig vara skinande rent där!
    Slänga allt onödigt skit och jaa, rensa mer kläder kanske.
    Tror jag ska slänga upp en sida på tradera eller något, sälja kläder.
  • Packa. Måste fan bestämma mig vad jag ska ha med mig till London, har ingen aning.
    Kan dock inte vara så mycket heller, eftersom vi ska köra backpack.
  • Ladda kameran och föra över bilder jag redan har på den. Minneskorten måste vara alldeles tomma.
  • Ta en promenad och få lite frisk luft kanske.

Det var dagens To do.
Imorgon bär det av till London.
Kommer sakna min älskade Robin massor. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback