Vad ska jag göra idag?

Vaknade för drygt en timme sedan.
Sitter här, fortfarande i morgonrocken.
Borde egentligen ta och duscha, kolla busstider och åka ned på stan.
Fast det känns ändå lite trist.
Ingen att gå med, ingen att prata med där, samtidigt som det är lite skönt, för då kan jag bara lägga ned tid på mig själv.
Så jaa, det får det nog bli.
Testa lite kläder, sukta och bara chilla.

Skulle vilja beställa lite heta kläder från nätet också, typ från USA.
Men njee, väntar med det i alla fall, för jag sparar pengar haha.
Vill ju ha den där bärbara datorn någon gång, och körkortet såklart!
Så det ska hända först, sedan kan jag göra annat.
Nee, först av allt så blir det resan med min älskade Robin. thihi..

Men nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall.
Om ni vill hänga med på stan är det ju bara att slå en pling, ni har mitt nummer.

Grattis till Victor och Emil förresten, de fyller ju 18 år idag. Wooho!

Kram på er alla nu, så skriver jag mer när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ja du hur man får upp en ungefär 65kg person upp i luften de e min hämlighet men det är coolt igalafall ;)

2008-07-01 @ 12:02:18
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback