Lunch och pensionärsrabatt..

Är hemma för tillfället, har lunch till kl. 13, då ska jag sitta i kassan igen, eller plocka med varor, vem vet? Det är onsdag i alla fall och då får vi in en massa varor som ska ut på hyllorna, märks ganska tydligt, för det börjar se tomt ut överallt. Och idag är det massa vimsiga russin i affären också. Det är ju pensionärsrabatt. Kassorna har småkrånglat och gubbar har svurit över sina bankkort. Jag har lärt Pelle hur man fixar med tidningsreturerna, även fast jag knappt kan det själv.

Igår gjorde jag inte mycket heller. Satt i kassan nästan hela dagen, var den enda kassatjejen, så det kändes lite tungt. Kom en jättetrevlig tant på kvällen, som stod och pratade med mig länge. Haha, hon är så rolig. För när hon kommer in i affären vinkar hon alltid som om vi vore bästa vänner, cute. Men det är alltid trevligt med glada människor som pratar med en i kassan. Dock blir jag så jävla hes efter en dag på jobbet, att jag tappar rösten senare på kvällen.

Men nu ska jag väl kanske njuta av lunchen. Har dock redan ätit upp den, och kanske tar någon efterrätt?

Ikväll blir det kanske något trevligt med Carro, vi ska höras vid lite senare. Så det ska  bli trevlans.
Men ha det bra allesammans.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback