Dags för en kvällspromenad.

Åt precis en jättegod middag, med grillat och hemmagjord potatissallad. Min egna Guacamole samt sallad. Och nu känner jag att min mage är proppfull, fast jag åt inte så värst mycket som jag hade kunnat gjort, men det beror på att jag ska tänka mer på vad jag äter, har jag bestämt. Äter llite för mycket ibland, men jaa. Ska ju sätta igång att träna igen, grr.

Men nu känner jag att det är dags för en frisk promenad med Carrovännen. Prata lite skit och bara umgås, så übertrevligt. Jobbar imorgon och sådär, och det känns så skönt att bara umgås på kvällen när jag ändå inte har något annat för mig. Så nu blir det en powerwalk (eller inte) i Stigtomta. Får se om man träffar massa trevligt folk.

Ha en trevlig kväll.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback