Äntligen klar!

Eller ja, nästan i alla fall.
Har bara dammsugningen kvar, sedan är rummet städat och fint.
Det har inte varit såhär städat på väldigt länge.
Måste ta och skärpa mig, haha.
Men sedan när det är helt klart, då får jag nog ta och laga lite mat.
Jag vet dock inte vad jag ska äta idag, får se om det finns något gott i frysen.
Måste fixa lunch till imorgon också, jobbar seent, ska stänga.
Men lite sovmorgon får jag i alla fall och pengar blir det.
Woho.

Men bild på det nystädade rummet kommer senare.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: kitty

läs vårt nya inlägg-sviken.och berätta om du har varit med om det någon gång!tack.

2008-07-08 @ 18:10:44
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Peaches

Läs gärna senaste inlägget "Sviken", har du blivit sviken av någon? Hur påverkade det dig? Vet du om att du har svikit någon i ditt liv? Berätta. (Ps. detta är ingen reklam!)

2008-07-08 @ 18:19:04
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback