God förmiddag, idag är det jobb!

Här är jag vaken, vaknade redan kl. 9 ungefär skulle gå upp vid åtta, men vafan!? Jag har ju sovmorgon. Börjar ju inte jobba förrän kl. 13, och det är ju vääldigt skönt. Så jag vaknade klockan nio istället. Upp, somnade i soffan en liten stund och sedan var det frukost och dusch. Och nu sitter jag här!? I sängen, alldeles uttråkad och ska snart klä på mig. Städa lite och käka lunch strax innan jag sticker.

Sedan blir det att sitta i kassan i ca 5 timmar. Härligt härligt. Blir ju pengar i januari. Katchiing*
Nee, men det känns skönt. Vet bara inte vad jag ska göra ikväll efter jobbet? Vill hitta på något, men men. Har ni någon idé kanske? Vill fixa hem illustrator, så jag kan leka lite där ju.

Men nu blir det städning av rummet, det behövs verklligen, haha. usch!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: - LSW -

sv: i ungefär ett år :)

2008-12-13 @ 11:31:55
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback