Ett nytt spännande år, 2009

Hm, jaa vad har jag för mål till 2009? Och vad har jag för drömmar? Jag har alltid massa drömmar, sjukt mycket drömmar och jag drömmer flera gånger per dag. Men jag tänkte att jag skulel strukturera upp lite med mål och drömmar och sådant jag ska hålla mig till.

Jag tänker inte ha några nyårslöften, varför ha ett nytt löfte för varje år? det är väl lika bra att ha löften för sig själv, som man kan hålla och sådär. Och det är precis det jag tänker ha.

Mina mål och löften för mig själv nu kommer att vara;
* Jag ska börja föra en budget över vad jag handlar och så.
* Börja träna ordentligt och inte bara en gång i veckan. Har ju köpt lite träningsredskap.
* Ta studenten och klara matteB.
* Resa utomlands.
* Äta sundare
* Laga mat minst en gång i veckan och tvätta mina egna kläder.

Har för mig att jag har fler saker att göra som jag tänkt på tidigare, men just nu kommer jag inte ihåg vad det var. Och jag ska ju kila om en halvtimme, så det är väl dags att göra sig iordning lite bara.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback