Tro det eller ej, men

Men jag har tröttnat på min bloggdesign igen.. Vafan är det med mig? Tycker inte den är tillräckligt snygg och jaa.. Den känns bara så tråkigt. Kanske ska ha andra färger? Vill att den ska vara mer strikt.. Baah, önskar jag var lika bra som Carro, bl.a. Men vafan, ska vara glad över vad jag kan, med tanke på att jag är självlärd och har inte tagit en enda kurs i webdesign eller något annat. Så på det har jag egentligen klarat mig jävligt bra.. Men neej, jag ser bara de som har desgin som vardag, som sitter flera timmar om dagen och pillrar. De som är riktigt grymma på det! Och jag jämför mig med dem..

Jaja, jag får ta och fixa designen i helgen då kanske? Har en ungefärlig plan på hur jag vill ha det i alla fall. Och jag borde verkligen inte jämföra mig med andra, speciellt inte med proffs. Men Carro, jag ser upp till dig, du är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback