Time for bed

Nu är det dags för mig att sova, så det inte blir allt för sent. Men först ska jag föra över lite skön musik på mobilen. Så jag har något att lyssna på på bussen och när jag är ute och går. Får se hur morgondagen blir. Börjar med Filosofi och Religion i alla fall, svenska och sedan kanske vi slutar, eller har NK lab. Och vi slutar efter svenskan så blir det kl. 12. Skönt som fan. Fast kl. 13 så jag till SYO och prata om årets kurser. Lite förvirring. Lägger ut mitt schema senare, nrä jag är säker på hur det blir.

Hoppas ni haft en bra dag. Vad ska ni göra imorgon?
Sov gott och dröm sött.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Nämen tackar tackar!!



2008-08-28 @ 12:38:38
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Ida

Vart sjuk redan i fredags, så snart en vecka.

jag längtar verkligen inte tillbaka, orkar inte med

skolan just nu. Hur känns det att ha kommit tillbaka

till skolan för dig då?

2008-08-28 @ 13:18:08
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback